13 Temmuz 2010 Salı

Kebapta Yeni Adres Kolcuoğlu

İstanbul'da yaşayıp ta Küçükyalı sahil yolunda birbiri ardına açılan restoranları bilmeyenimiz yoktur. (Avrupa yakasında yaşayıp Anadolu yakasını taşra zanneden duyarsız kesim için sözüm meclisten dışarı:) Bu mekanların birçoğu balık yapar ve neredeyse hepsi iyidir. Ancak bu bölgede kebap konusunda iddialı bir mekan olduğunu hiç sanmıyordum geçen haftaya kadar.


Küçükyalı Sahilyolu'nda, Maltepe'den Bostancı yönüne giderken, üst geçitten hemen sonra sağdan içeri girdiğinizde bir outlet merkezi vardır. Burada birçoklarının bileceği Çapari, Maria'nın Bahçesi gib mekanlar vardır. Tam o yolun sonunda Adana Şenol Kolcuoğlu diye bir kebapçı varmış ki, işi hakkıyla yaptığını söylemek gerek.


Burası mezesinden arasıcağına ve tatlısına, servisinden mekanın tarzına kadar çok beğendiğim bir yer oldu benim. İlk kez tatlı olarak sıcacık kızarmış tulumba tatlısı yapıp gevrek gevrek soğumadan masaya getiren bir mekan gördüm. Kebaptan sanat yapmışlar desem abartmış olmam. Aşağıdaki fotoğraflara bakıp siz karar verin. Bir küçük uyarı: Kebapları oldukça yağlı ... ama biliyorum ki iyi kebap yağlı olur, ben yiyemiyorum diye adamlar standart değiştirecek değiller tabi.


Biz 15 kişilik bir grup olarak gittik, aramızda İngiltere, Danimarka, Norveç, Romanya'dan gelen arkadaşlar vardı. Tek kelimeyle dipleri düştü diyebilirim. Hepsinin ülkelerine gittiğinde aşağıdaki fotoğrafları gösterip gerçek Türk kebabını anlatacaklarından hiç şüphem yok. Burayı size uzun uzun anlatacağıma fotoğraflarla başbaşa bırakacağım. Cümleten tavsiye ediyorum..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder